Husk meg
Brukernavn
Passord

Andreas Tegström (28) kan bli vår nye spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 aug 07, 21:54
Han er 28 år og har en halv god sesong i Tippeligaen å vise til. Og det begynner å bli en god stund siden sist han imponerte og scoret regelmessig. Per i dag er han muligens ikke engang god nok for startoppstillingen til Sandefjord som sannsynligvis rykker ned.

Det må være lov å være skeptisk dersom FFK legger flere millioner på bordet for Tegström.

På den andre siden jeg vil ta han i mot med åpne armer om det blir noe av overgangen. Jeg har stor sans for de ferdighetene Tegström har med ballen i beina, og han virker som en bra type, men det står ikke i veien for at jeg må klø meg litt i hodet dersom overgangen viser seg å gå i boks.

Siste nytt er vel dette fra f-b.no:

- Skjer det noe med Tegström nå? spurte f-b.no (til Morgan Andersen)per SMS like etter Sandefjord-kampen, og fikk følgende svar:

- Nei.

I mine ører høres det positivt ut...

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 aug 07, 21:57

Opprinnelig postet av Costanza


Siste nytt er vel dette fra f-b.no:

- Skjer det noe med Tegström nå? spurte f-b.no (til Morgan Andersen)per SMS like etter Sandefjord-kampen, og fikk følgende svar:

- Nei.

I mine ører høres det positivt ut...

Man vet aldri hvor man har Morgan når det gjelder slike utsagn.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 aug 07, 22:00
Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av Costanza


Siste nytt er vel dette fra f-b.no:

- Skjer det noe med Tegström nå? spurte f-b.no (til Morgan Andersen)per SMS like etter Sandefjord-kampen, og fikk følgende svar:

- Nei.

I mine ører høres det positivt ut...

Man vet aldri hvor man har Morgan når det gjelder slike utsagn.

Han er nok klar ja,ingen som horte trenern pa tv2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 aug 07, 22:01
Opprinnelig postet av paco
Han er nok klar ja,ingen som horte trenern pa tv2

Jeg så hele sendingen på TV 2 Zebra. Det som ble sagt er at en overgang kan skje i kveld og at det er ganske sannsynlig. Men ingenting er helt klart ennå. Dessuten er det ikke Thodesen som driver forhandlingene.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 aug 07, 22:05
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av paco
Han er nok klar ja,ingen som horte trenern pa tv2

Jeg så hele sendingen på TV 2 Zebra. Det som ble sagt er at en overgang kan skje i kveld og at det er ganske sannsynlig. Men ingenting er helt klart ennå. Dessuten er det ikke Thodesen som driver forhandlingene.
hehe han sa det var det personlige som gjore utslaget og ja han er klar

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 27 aug 07, 22:26

Opprinnelig postet av paco
hehe han sa det var det personlige som gjore utslaget og ja han er klar

 

Jeg tolket det som følger. Todesen sa at det var 3 måter å se saken på. Det var den økonomiske, som ikke er uvesentlig for en klubb med Sandefjords størrelse. Det var det sportslige, der han(Todesen) har påvirkningskraft. Og så var det det personalmessige, som veide tyngst i denne saken.

Jeg tolket det som at Tegstrøm ønsket seg til FFK, og at Todesen ville få lagets supportere til å forstå dette og dermed ikke kritisere klubben for at de selger.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 27 aug 07, 22:32

Alle Tegstrøm skeptikere bør kikke litt på denne linken http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/?match&pos=1-328-5-87397

og scolle litt på rundene, spesielt mot Lyn og Viking, så ser dere hva en spiller av hans kalliber kan gjøre.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 aug 07, 22:36
Opprinnelig postet av oleberg

Alle Tegstrøm skeptikere bør kikke litt på denne linken http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/?match&pos=1-328-5-87397

og scolle litt på rundene, spesielt mot Lyn og Viking, så ser dere hva en spiller av hans kalliber kan gjøre.

Ja, men det visste vi jo. Det var ifjor...Problemet er at han ikke gjør dette lenger. Han har vært kav råtten i år!!


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 27 aug 07, 22:38

Sånn rent hypotetisk...hvis dama hans skal flytte til Fredrikstad, er det sannsynelig at han skal begynne å spille her?

Tegstrøm altså....;)


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 aug 07, 22:39
Opprinnelig postet av oleberg

Alle Tegstrøm skeptikere bør kikke litt på denne linken http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/?match&pos=1-328-5-87397

og scolle litt på rundene, spesielt mot Lyn og Viking, så ser dere hva en spiller av hans kalliber kan gjøre.

ja er ikke mange som gjør det i tippeligaen

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 27 aug 07, 22:48
Opprinnelig postet av oleberg

Alle Tegstrøm skeptikere bør kikke litt på denne linken http://webtv.tv2.no/webtv/fotball/?match&pos=1-328-5-87397

og scolle litt på rundene, spesielt mot Lyn og Viking, så ser dere hva en spiller av hans kalliber kan gjøre.

Ja tok en kikk.. Hvis jeg talte riktig så hadde han 8 mål på de første 14 kampene. Altså en kamp mer enn halvspilt. Deretter da 2 mål på de siste 12, så hans nedtur sånn scoringsmessig begynte for LENGE siden, og det har definitivt fortsatt inn i denne sesongen. Mange fine mål der, hvor han gjør mye av jobben på egenhånd.

Kan forklaringen til manglende scoringer være så enkel som at han gjorde sensasjon i sin første halve sesong i TL, fordi han var et ubeskrevet blad som motstanderne ikke kjente? I andre halvdel av sesongen så visste de hva som ventet dem og hvordan han skulle stoppes, og dermed faller han i gjennom på dette nivået? En tanke tatt helt ut aav det blå selvsagt, men likevel en spennende tanke...

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 aug 07, 22:54
Har tenkt den tanken selv, samme tenkte jeg om Nannskog og Gunnarson og, der tok jeg feil. Men uansett Tegstrøm er en god spiller, kan nok gjøre en god jobb, men er ingen opplagt forsterkning. La heller de som er her allerde få tillit ut sesongen, kanskje blomstrer Gardar. Han gjør ihvertfal en god jobb nå. Så bruk heller vintern på og finne en virkelig god spiss. Nå begynner ligaene rundt i Europa og det må da være mulig og finne noe kvalitets spillere i Bulgaria, Kroatia eller i en Øst-Europeisk stat.. Sannsynlig vis blir det billigere en med Tegstrøm også.

*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 27 aug 07, 23:10

http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1304613.ece

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 aug 07, 23:25

litt skeptisk til Tegstrøm, men kan løsne for han med bedre medspillere..... Ikke utenkelig at når han blir kjent med spillestilen vår, kvisvik treffer med pasningene så har vi ett spiss par i Tarik og Tegstrøm som putter inn mål jevnt og trutt!

 

Er da lov å håpe og tro?

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 27 aug 07, 23:29

Da ser det ut som alt er i boks og tegan er vår!  Velkommen og lykke til 

http://www.sb.no/article/20070827/NYHETER/708270043/1052/LDIV

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 aug 07, 23:31

 

http://www.sb.no/article/20070827/NYHETER/708270043/1052/LDIV

hvis folk trykker space eller enter etter å ha limet inn linken blir det letter å trykke på den

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 27 aug 07, 23:33
Opprinnelig postet av LarsH

Da ser det ut som alt er i boks og tegan er vår!  Velkommen og lykke til 

http://www.sb.no/article/20070827/NYHETER/708270043/1052/LDIV

Ja han sier det veldig godt selv her ser jeg: "– Jeg trenger en miljøforandring. Jeg har stagnert i år, og ønsker meg nye utfordringer", sier Tegström.

Vi får håpe miljøforandringen gjør ham SVÆRT godt!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 27 aug 07, 23:35
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

 

http://www.sb.no/article/20070827/NYHETER/708270043/1052/LDIV

hvis folk trykker space eller enter etter å ha limet inn linken blir det letter å trykke på den

Klokken er snart 24 og jeg har jobbet i hele dag! Men jeg fikk frem poenget sånn passe da...

 

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 aug 07, 23:37
Opprinnelig postet av LarsH

Klokken er snart 24 og jeg har jobbet i hele dag! Men jeg fikk frem poenget sånn passe da...

 

 

hehe

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 27 aug 07, 23:37
Opprinnelig postet av danieltr
Opprinnelig postet av LarsH

Da ser det ut som alt er i boks og tegan er vår!  Velkommen og lykke til 

http://www.sb.no/article/20070827/NYHETER/708270043/1052/LDIV

Ja han sier det veldig godt selv her ser jeg: "– Jeg trenger en miljøforandring. Jeg har stagnert i år, og ønsker meg nye utfordringer", sier Tegström.

Vi får håpe miljøforandringen gjør ham SVÆRT godt!

Noe lignende sa vel Gashi også om overgangen til FFK - vi har jo sett hvordan det har gått så langt

Velkommen til FFK!



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24