Husk meg
Brukernavn
Passord

Andreas Tegström (28) kan bli vår nye spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 aug 07, 09:38
Se på Gashi,se på Hoff et klubbskifte kan gjøre mirakler og når mann ser på scoringene til Tegström så er det klasse over det han gjør og ingen ting med tilfeldighet og gjøre

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 aug 07, 09:51

Opprinnelig postet av paco
Se på Gashi,se på Hoff et klubbskifte kan gjøre mirakler og når mann ser på scoringene til Tegström så er det klasse over det han gjør og ingen ting med tilfeldighet og gjøre

Ja paco, et klubbskifte kan gjøre mirakler, Gashi er et meget godt eksempel på at dette er et sjanse-kjøp. Han byttet fra VIF til Brann og var ingen success, så kom han til oss og har her vært bedre enn på lenge. Alså 50/50... Uansett så hadde Gashi vist at han holder meget høyt norsk nivå over tid... Tegan har hatt en halv god sesong i Tippeligaen..   Hoff? Hva var det med ham?
Håper som sagt Tegan slår til siden vi nå har kjøpt ham, men skeptisk....


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 28 aug 07, 09:56

Opprinnelig postet av paco
Se på Gashi,se på Hoff et klubbskifte kan gjøre mirakler og når mann ser på scoringene til Tegström så er det klasse over det han gjør og ingen ting med tilfeldighet og gjøre

 

Tror dette kan vise seg å bli et knallkjøp av FFK. Om han ikke viser seg som en notorisk målscorer, kan han skape rom for både Tarik, West og Fofana, så de kommer mer til sin rett. Gleder meg virkelig til kampen mot Stabæk, der han starter som makker til Tarik.

 


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 28 aug 07, 09:56

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Det spiller ingen rolle om man har 1 eller 10 spisser så lenge de man har, ikke klarer å score tilfredstillende mange nok mål.

Klart det har noe å si. Har du hørt om lønnsutgifter ?? Og Tegan har ikke akkurat bøtta inn mål i SF. Tror det er viktig å la et spisspar spille sammen lenge for at samarbeidet skal fungere. I FFK skifter vi jo spisser i annenhver kamp. Et lysende eksempel er Gunnarson/Nannskog. Ingen av dem var umiddelbare hitter, men de fikk god tid på seg . I jaget etter hurtige resultater glemmer vi oppskriften til suksess.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 aug 07, 09:59
Opprinnelig postet av seal_dm
 Gleder meg virkelig til kampen mot Stabæk, der han starter som makker til Tarik.

Jasså, er laget mot Stabæk allerede tatt ut??


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 28 aug 07, 10:01
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av seal_dm
 Gleder meg virkelig til kampen mot Stabæk, der han starter som makker til Tarik.

Jasså, er laget mot Stabæk allerede tatt ut??

Bare i mitt hode.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 aug 07, 10:13
Javel. Så nå har FFK sjanset nok en gang på en spiss. Det kan selvfølgelig vise seg å være et godt kjøp, men jeg er mer skeptisk til Tegström enn jeg har vært til noen av de andre spissfloppene våre. Jeg håper selvfølgelig at Tegan lykkes og gjør en god karriere her, da han i fjor viste at han har noe i seg og at han er sympatisk type. Jeg ønsker ham lykke til, selv om jeg er overmåtelig skeptisk til å betale 4 mill for denne mannen.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 28 aug 07, 10:17
Endret: 28 aug 07, 10:17
- Tåler å miste Tegström

Fint bilde forresten, seal_dm

---------------------------

Ære være Plankebyen


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 28 aug 07, 10:18
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Det spiller ingen rolle om man har 1 eller 10 spisser så lenge de man har, ikke klarer å score tilfredstillende mange nok mål

Riktig det, men alle våre spisser scorer like mye eller mer enn Tegstrøm .... Håper jo han slår til men er skeptisk. Sjanse-kjøp.

 

Alle spisser er sjanse-kjøp! Olivier Ocean var bedriten en sesong for LSK før han fant seg til rette og Steffen Iversen scoret langt førre mål for VIF enn Markus Ringberg gjorde for FFK. Greit å gamble 4 mill på en spiss som faktisk har prestert bra før og som vil se på det som ett steg oppover i karrieren å spille for FFK som jeg tror er viktig.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 28 aug 07, 10:26
Endret: 28 aug 07, 10:27
... også er det vel ikke akkurat noen språkbarriere mellom treneren og spilleren.

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 aug 07, 10:39

I mine øyne syns jeg sandefjord har forandret stilen litt da jeg mener de spilte mer på bakken i fjord, med blandt annet Buer Johannesen som balldirigent.. Det kan være en forklaring på hvorfor Tega skorer færre i år. Fredrikstad annser jeg som et mer spillende lag, og jeg har derfor tro på en fantastiksk tega-høst:)


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 aug 07, 10:41

Opprinnelig postet av Kent
 Greit å gamble 4 mill på en spiss som faktisk har prestert bra før og som vil se på det som ett steg oppover i karrieren å spille for FFK som jeg tror er viktig.

Vourinnen og Gardar er vel de 2 siste eksemplene på spisser som passer til beskrivelsen...? Vi kan vel ikke si det har hjulpet på prestasjonene deres at de så FFK som et steg oppover i karrieren?
Om man ser 4 millioner isolert så er det jo ikke så mye, men når det "gambles" gang etter gang så blir det dyrt. De som kjøpes skal jo også ha lønn. Sjansen for å "vinne" øker kanskje bare man prøver ofte nok....?


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 aug 07, 10:42

Da var det offentliggjort!

Velkommen Tegström!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 aug 07, 11:31
Opprinnelig postet av ffkmats

I mine øyne syns jeg sandefjord har forandret stilen litt da jeg mener de spilte mer på bakken i fjord, med blandt annet Buer Johannesen som balldirigent.. Det kan være en forklaring på hvorfor Tega skorer færre i år. Fredrikstad annser jeg som et mer spillende lag, og jeg har derfor tro på en fantastiksk tega-høst:)

Buer Johannesen???

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3