Husk meg
Brukernavn
Passord

Andreas Tegström (28) kan bli vår nye spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 aug 07, 23:41

Vet ikke om jeg liker dette her....håpet egentlig på en annen spiss.

Ønsker deg lykke til i FFK Tegstrøm.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 07, 23:49
Velkommen til FFK Tegan, du starter med blanke ark!

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 27 aug 07, 23:50

Ønsker den 7ende spissen velkommen til klubben. Vi får vel gi han litt tid da, som vi har gjort med Fofana... Håper ikke han ble altfor dyr.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 aug 07, 23:52

Velkommen skal du være Tegstrøm ;o)

La oss håpe pasningsfoten til Raymond får deg til å blomstre igjen ;o) Lykke til ihvertfall! =)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 aug 07, 23:52
Opprinnelig postet av danan2

Ønsker den 7ende spissen velkommen til klubben. Vi får vel gi han litt tid da, som vi har gjort med Fofana... Håper ikke han ble altfor dyr.


Gi spisser tid? Sånt gjør vi da ikke i Fredrikstad...

Men ønsker naturligvis Tegan velkommen - dog avventer jeg fortsatt en offisiell bekreftelse fra klubbene.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 aug 07, 00:00
Tirsdag kan Andreas Tegström glise hele veien til banken og Fredrikstad. Østfold-klubben kjøper SF-spissen, gir ham millionlønn og en fet sign-on-fee.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 28 aug 07, 00:00
Venter også på en offisiell bekreftelse (kanskje fordi jeg fortsatt håper på noe bedre).

Hvis han kommer, så har han ihvertfall ikke noe stort press på seg. Er vel ikke mange her inne som regner med at han blir noen stor slager fra dag en.

Men ønsker han selvfølgelig lykke til og måtte han bevise at alle bedreviterne her inne, meg inkludert, tar feil.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 28 aug 07, 00:12

Om han innfrir eller ikke så ønsker jeg han velkommen til klubben. Så får tiden vise om det var et bra kjøp eller en hel bomvelkommen Andreas Tegstrøm.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 28 aug 07, 00:15

Opprinnelig postet av Rey

Hvis han kommer, så har han ihvertfall ikke noe stort press på seg. Er vel ikke mange her inne som regner med at han blir noen stor slager fra dag en.

Tipper Tegström og andre nye spillere som ankommer byen ikke bryr seg katten om hva som blir skrevet her inne..

Håper han legger press på seg selv og ønsker å vise både publikum og klubben at han er verdt de lappene FFK måtte ut med..

Nye lodd - nye muligheter for Tegström sin del..


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 aug 07, 00:30
Håper og tror at han er et hakk bedre enn våre Adeccospisser pr.dato, men er selvsagt ikke den spissen jeg hadde håpet at FFK hadde satset på framover. 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 28 aug 07, 01:26
velkommen og lykke til!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 28 aug 07, 06:43
Tirsdag kan Andreas Tegström glise hele veien til banken og Fredrikstad. Østfold-klubben kjøper SF-spissen, gir ham millionlønn og en fet sign-on-fee.

FFK tar utvilsomt sin største risiko hittil med dette stuntet.

Forstår virkelig ikke med beste evne hvorfor Tegstrøm var så viktig for oss nå, men får håpe han lykkes her.

---------------------------

A friend is someone who has the same enemies you have.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 aug 07, 07:12
Endret: 28 aug 07, 07:17
Glad han får reise

Til helgen skal Andreas Tegström spille nok en kamp mot Stabæk. Da håper han på seier for sin nye klubb Fredrikstad.
Store deler av gårsdagen brukte Ulsnæs i samtaler med Fredrikstad-ledelsen om overgangssum og kompensasjon for å slippe Tegström til fjorårets cupfinalemotstander. Til slutt endte salgssummen på rundt fire millioner pluss andel av eventuelt videresalg.

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 28 aug 07, 08:02
Ah, en spiss. Akkurat hva vi trengte. Har jo bare 6 stk fra før.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 aug 07, 08:17
Det spiller ingen rolle om man har 1 eller 10 spisser så lenge de man har, ikke klarer å score tilfredstillende mange nok mål. Når midtbanen scorer flere mål en spissene så bør det lyse en lampe. Synes klubben har tatt en riktig avgjørelse jeg, men om Tegstrøm er den riktige mannen gjenstår å se. Jeg har en god følelse, og håper at jeg ikke blir skuffet!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 28 aug 07, 08:41
Nå går det mot medalje.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 28 aug 07, 09:06
Er Tegström SÅ god altså? Kan ikke skjønne at han er verdt den prisen, men håper inderlig jeg tar feil...

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 28 aug 07, 09:09

jaja

 


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 28 aug 07, 09:30

Synes det er helt greit at de kjøper Tegström. Vi må uansett ha to nye spisser innen neste sesong. Tegström kan fint være en av dem. I det minste som en god back-up.

Regner det for sikkert at Hoås, Gardar, West ikke spiller på førstelaget neste sesong (forhåpentligvis spiller de ikke for FFK i det hele tatt).

Vi kjøper nok også en virkelig bjesse-spiss ETTER årets sesong. Mark my words....

 

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 aug 07, 09:30

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Det spiller ingen rolle om man har 1 eller 10 spisser så lenge de man har, ikke klarer å score tilfredstillende mange nok mål

Riktig det, men alle våre spisser scorer like mye eller mer enn Tegstrøm .... Håper jo han slår til men er skeptisk. Sjanse-kjøp.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24