Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen FFK-Hammarby (UEFA Cup)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 14 3

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 aug 07, 20:29
Endret: 21 aug 07, 20:29
Han spør jo om følgende "Vet någon hur det verkligen förhåller sig? Är det någon som mailat UEFA?". På bakgrunn av det så tolker jeg at han ikke vet. Og ja, Inter-toto gir kval til UEFA cup, men det gjør også Tippeligaen, og de korta blir ikke overført.

Men som sagt, så vet jeg ikke. Men jeg prøver å google meg frem til svaret :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 aug 07, 20:31
En selvsikker liten kar du.. Hehe.. Greit nok at Derby matcher i Sthlm har bra trykk, men på Fredrikstadstadion er det vi som er best, vi har tross alt sluppet i kun 5 mål her i år, og forsvaret vårt har ikke vært bedre en det er nå. Samtidig som dere kommer til og se ett mye mer offansivt lag på hjemmeplan enn på borte bane. Borte ville vi ha ett alright resultat, det fikk vi. Hjemme vinner vi 4-1 pga tryggheten vi har her.  Spillerne våre kommer også til å være mer forberedt til neste kamp, nå har de kjent på motstanden og merka at det ikke var så galt. Med seier mot tromsø på søndag har vi også den selvtilliten som trengs..

Lykke til.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 aug 07, 20:35
Googlet litt og fant dette i Intertotoreglementet:

21.03 Single yellow cards and pending suspensions are always carried forward
either to the next stage of the competition or to another club competition in
the current season

Så da er de vel avstengt. Positivt det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 21 aug 07, 20:41

på den nye så fylte vell  Kanarifansen og Klanen opp halve tribunen ---- på gamle stadion kom 3000 fra enga husker jeg -- det var tider det da vi sang dem ut  

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 aug 07, 20:41

Opprinnelig postet av Rey
Han spør jo om følgende "Vet någon hur det verkligen förhåller sig? Är det någon som mailat UEFA?". På bakgrunn av det så tolker jeg at han ikke vet. Og ja, Inter-toto gir kval til UEFA cup, men det gjør også Tippeligaen, og de korta blir ikke overført.

Men som sagt, så vet jeg ikke. Men jeg prøver å google meg frem til svaret :)

Bare en liten rettelse....det var en hun....Pernilla

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Zeb_Bajen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 aug 07
Innlegg: 15

Lagt til: 21 aug 07, 20:44
Opprinnelig postet av Marcus

på den nye så fylte vell  Kanarifansen og Klanen opp halve tribunen ---- på gamle stadion kom 3000 fra enga husker jeg -- det var tider det da vi sang dem ut  


3000 "enga" låter inte lika högt och bra som 1000 Bajen!

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 21 aug 07, 20:49
si hva du vil ;) på fredikstad Stadion er det VI som bestemmer - det eneste jeg frykter er faktisk plasseringa som vi har fått -- dette uroer meg skikkeli

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Zeb_Bajen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 aug 07
Innlegg: 15

Lagt til: 21 aug 07, 20:51
Opprinnelig postet av Marcus
si hva du vil ;) på fredikstad Stadion er det VI som bestemmer - det eneste jeg frykter er faktisk plasseringa som vi har fått -- dette uroer meg skikkeli


Det märker vi.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 aug 07, 20:56

Opprinnelig postet av Marcus

på den nye så fylte vell  Kanarifansen og Klanen opp halve tribunen ---- på gamle stadion kom 3000 fra enga husker jeg -- det var tider det da vi sang dem ut  

Ikke mye vits i å diskutere dette emnet vel. Blir faktisk litt flaut .Ja vi har tatt mange steg i riktig retning på tribunen de siste åra, men har fortsatt noen syvmilssteg til nivået Bajen har. Er nok stor fare for at vi blir sunget ut, om de kommer med noe særlig folk da, oppmøtet på Søder tyder vel ikke på det. Er redd vi må være en del flere enn dem for å synge dem ut, spesielt også pga den tragisk dårlige tribuneplasseringen vi får.

Uansett blir det moro, en liten smak på europa. Og at vi kommer til å gi dem match på banen er jeg ikke i tvil om. Men vi er vel fortsatt underdogs, selv om vi fikk et ok resultat borte.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 21 aug 07, 21:00
Endret: 21 aug 07, 21:10
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Marcus

på den nye så fylte vell Kanarifansen og Klanen opp halve tribunen ---- på gamle stadion kom 3000 fra enga husker jeg -- det var tider det da vi sang dem ut

Ikke mye vits i å diskutere dette emnet vel. Blir faktisk litt flaut .Ja vi har tatt mange steg i riktig retning på tribunen de siste åra, men har fortsatt noen syvmilssteg til nivået Bajen har. Er nok stor fare for at vi blir sunget ut, om de kommer med noe særlig folk da, oppmøtet på Søder tyder vel ikke på det. Er redd vi må være en del flere enn dem for å synge dem ut, spesielt også pga den tragisk dårlige tribuneplasseringen vi får.

Uansett blir det moro, en liten smak på europa. Og at vi kommer til å gi dem match på banen er jeg ikke i tvil om. Men vi er vel fortsatt underdogs, selv om vi fikk et ok resultat borte.



blir joh ikke flaut --- akkurat som da vi er på bortekamp mot Enga med 2 - 3 tusen og synger ut klanen som er på ganske mange tusen fler -- 7000 tror jeg de er på langsiden + den miniklanen i cola svingen ... syns at vi har tatt
steget i riktig retning og det takket være en mann skal uansett bli morro på kampen

MOD: Ryddet opp i formateringer

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 aug 07, 21:04
miniklanen står i vg svingen til høyre for bortesuppoterne :)

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 21 aug 07, 21:07
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
miniklanen står i vg svingen til høyre for bortesuppoterne :)


ja sorry jeg mente den "miniklanen" som står i cola svingen ;)

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 aug 07, 21:13
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av Marcus

på den nye så fylte vell  Kanarifansen og Klanen opp halve tribunen ---- på gamle stadion kom 3000 fra enga husker jeg -- det var tider det da vi sang dem ut  

Ikke mye vits i å diskutere dette emnet vel. Blir faktisk litt flaut .Ja vi har tatt mange steg i riktig retning på tribunen de siste åra, men har fortsatt noen syvmilssteg til nivået Bajen har. Er nok stor fare for at vi blir sunget ut, om de kommer med noe særlig folk da, oppmøtet på Søder tyder vel ikke på det. Er redd vi må være en del flere enn dem for å synge dem ut, spesielt også pga den tragisk dårlige tribuneplasseringen vi får.

Uansett blir det moro, en liten smak på europa. Og at vi kommer til å gi dem match på banen er jeg ikke i tvil om. Men vi er vel fortsatt underdogs, selv om vi fikk et ok resultat borte.

Det var da veldig til pessimisme her da???

Underdogs med 1-2 i bagasjen? 1-0 holder for å gå videre....men det høres kanskje hardt ut for deg? Det er faktisk to meget typiske hjemmelag som møtes. Klart at Bajen er gode hjemme...hvem hadde ventet noe annet. Samme med FFK....på fortet vårt bestemmer vi. Det skal Bajen få føle! Jeg tipper FFK vil ha ballbesittelse på mellom 65-80% i denne kampen.Og mange sjanser får vi. Håper bare gutta klarer å være effektive nok,og sette sjansene de får.

Dette blir en fantastisk høst på vår hjemmearena....vi sender Bajen,Rosenborg og Brann hjem som slakt

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 aug 07, 21:15
Fatter ikke at folk er så jævla eplekjekke her inne. Bajen er tusen ganger bedre enn PH... Kommer de med mange, kan de fort synge oss ut..

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 21 aug 07, 21:23
handler joh ikke om å være eplekjekk men å ha trua på at vi kan synge vi oxo.. blir joh ikke noe stemning heller vis vi går å tenker : å nei det her klarer vi ikke, vi blir sunget ut og taper 2 - 4 over bajen idag .. hvis man er litt optmist så er det meste mulig ;)   å nå får jeg vell et svar at det er realitet, men det gir jeg beng i ;)

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 aug 07, 21:59
Du, jeg synger og skriker like høyt uavhengig av hva jeg tror om oss og motstanderen.. hehe.. Tror og håper vi vinner og synger ut bajen. Men det er langt fra sikkert gitt

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 21 aug 07, 22:01
ja det var jo sånn jeg mente det ;)  får håpe på det beste alle sammen

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 aug 07, 22:03
Her må det mobiliseres guttær!!!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Söta Bajen-Bror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 6

Lagt til: 21 aug 07, 22:35

Det var mycket snack här på forumet inför matchen i Solna om vilka hemska fans Hammarby har som bär sig åt som svin före, under och efter matcher... Skulle vara kul å höra hur bemötandet gick från dom av er som var i Sverige förra veckan... För ni fick väl uppleva Hammarbyfans på nära håll räknar jag med?

 

Var väl inte så illa som många befarade?


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 21 aug 07, 22:37
bestilte billetter over billettservice nå på torsdag. Der var jeg og en kompis heldige som fikk plass på langsia. Kortsia var første valget, men der stod det at det var fullt på begge kortsidene. det var heller ikke så mange ledige plasser på langsia. Blei skuffa når jeg så tallet over antall billetter som er solgt ,ettersom det så ut til å bli fullt ivhertfall ifølge billettservice..


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 14 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24