Husk meg
Brukernavn
Passord

Angrepsspiller på vei

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 19 aug 07, 10:28
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Sånn ca dønn uenig. Skulle Adriano være for gammel, når problemet til de to mest brukte spissene våre er at de er for unge til å være stabilt gode? Tull! Det er ikke flere unge lovende spisstalenter som blir gode om fem år vi trenger, men en spiller som er god .


Adriano er en grei spiss han,men dersom vi skal blande oss inn i kampen om medaljer neste sesong
så må vi sikte høyere enn Adriano.
Ellers enig i at en ny spiss må være god nå,ikke et ungt talent.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 aug 07, 11:03

Har hørt fra en som er mer eller mindre troverdig, at en viss svenske med navn Allbäck igjen er et aktuelt navn. Noen som har hørt det samme, og evt vet noe om hans situasjon på laget i Køben. Har han startet de siste kampene, evt spilt i kvalifiseringskampene til europa.

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 aug 07, 11:08
Opprinnelig postet av djpete

Har hørt fra en som er mer eller mindre troverdig, at en viss svenske med navn Allbäck igjen er et aktuelt navn. Noen som har hørt det samme, og evt vet noe om hans situasjon på laget i Køben. Har han startet de siste kampene, evt spilt i kvalifiseringskampene til europa.

 

Han har spilt og scoret i europa for FCK. Han scoret mot det Israelske laget i kvalik til CL.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 aug 07, 11:09
Opprinnelig postet av djpete

Har hørt fra en som er mer eller mindre troverdig, at en viss svenske med navn Allbäck igjen er et aktuelt navn. Noen som har hørt det samme, og evt vet noe om hans situasjon på laget i Køben. Har han startet de siste kampene, evt spilt i kvalifiseringskampene til europa.

 


Allbäck høres akkurat like urealistisk ut nå som sist gang ryktene var oppe. Og ja, han spilte fra start som spiss sammen med Grønkjær da FCK tapte 1-2 borte mot Benfica i CL-kvalik. Selv har jeg hørt helt andre navn enn Allbäck, og dessverre mer realistiske.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 aug 07, 11:12
Endret: 19 aug 07, 11:13
Opprinnelig postet av Costanza

Allbäck høres akkurat like urealistisk ut nå som sist gang ryktene var oppe. Og ja, han spilte fra start som spiss sammen med Grønkjær da FCK tapte 1-2 borte mot Benfica i CL-kvalik. Selv har jeg hørt helt andre navn enn Allbäck, og dessverre mer realistiske.

....og de navnene var??

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 aug 07, 11:18
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av djpete

Har hørt fra en som er mer eller mindre troverdig, at en viss svenske med navn Allbäck igjen er et aktuelt navn. Noen som har hørt det samme, og evt vet noe om hans situasjon på laget i Køben. Har han startet de siste kampene, evt spilt i kvalifiseringskampene til europa.

 


Allbäck høres akkurat like urealistisk ut nå som sist gang ryktene var oppe. Og ja, han spilte fra start som spiss sammen med Grønkjær da FCK tapte 1-2 borte mot Benfica i CL-kvalik. Selv har jeg hørt helt andre navn enn Allbäck, og dessverre mer realistiske.

 

He he. Regnet med at de var lite troverdige fra den personen :-) Og så lenge han spiller så er det jo som du sier totalt urealistisk.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 19 aug 07, 11:50
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av djpete

Har hørt fra en som er mer eller mindre troverdig, at en viss svenske med navn Allbäck igjen er et aktuelt navn. Noen som har hørt det samme, og evt vet noe om hans situasjon på laget i Køben. Har han startet de siste kampene, evt spilt i kvalifiseringskampene til europa.

 


Allbäck høres akkurat like urealistisk ut nå som sist gang ryktene var oppe. Og ja, han spilte fra start som spiss sammen med Grønkjær da FCK tapte 1-2 borte mot Benfica i CL-kvalik. Selv har jeg hørt helt andre navn enn Allbäck, og dessverre mer realistiske.

 

Og navnene er???

---------------------------

Heia FFK


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 aug 07, 11:56
Opprinnelig postet av Lex
Opprinnelig postet av Costanza

Allbäck høres akkurat like urealistisk ut nå som sist gang ryktene var oppe. Og ja, han spilte fra start som spiss sammen med Grønkjær da FCK tapte 1-2 borte mot Benfica i CL-kvalik. Selv har jeg hørt helt andre navn enn Allbäck, og dessverre mer realistiske.

Og navnene er???

Og tråden er fortsatt like tynn som da den startet.... Det blir kastet ut en masse "jeg har hørt" og ingen skriver noe om hva og fra hvem. Ren rykte og spekulasjons-tråd.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 aug 07, 12:02
Endret: 19 aug 07, 13:01

Opprinnelig postet av HotDream
Og tråden er fortsatt like tynn som da den startet.... Det blir kastet ut en masse "jeg har hørt" og ingen skriver noe om hva og fra hvem. Ren rykte og spekulasjons-tråd.

Spennende ikke sant? :-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 19 aug 07, 12:35
Endret: 19 aug 07, 12:35
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av HotDream
Og tråden er fortsatt like tynn som da den startet.... Det blir kastet ut en masse "jeg har hørt" og ingen skriver noe om hva og fra hvem. Ren rykte og spekulasjons-tråd.

Spennende ikke sant? :-)

Nei . Feil navn på tråden i beste fall....


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 19 aug 07, 15:48
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av HotDream
Og tråden er fortsatt like tynn som da den startet.... Det blir kastet ut en masse "jeg har hørt" og ingen skriver noe om hva og fra hvem. Ren rykte og spekulasjons-tråd.

Spennende ikke sant? :-)

Nei . Feil navn på tråden i beste fall....



Helt enig, kom med noen seriøse rykter eller navn på spillere som kommer, trenger ikke bruke denne tråden til å diskutere useriøse spillere og heller ikke diskutere formen til våre egne spillere.
Tråden heter tross alt Angrepsspiller på vei.....

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 aug 07, 16:21
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av djpete

Har hørt fra en som er mer eller mindre troverdig, at en viss svenske med navn Allbäck igjen er et aktuelt navn. Noen som har hørt det samme, og evt vet noe om hans situasjon på laget i Køben. Har han startet de siste kampene, evt spilt i kvalifiseringskampene til europa.

 


Allbäck høres akkurat like urealistisk ut nå som sist gang ryktene var oppe. Og ja, han spilte fra start som spiss sammen med Grønkjær da FCK tapte 1-2 borte mot Benfica i CL-kvalik. Selv har jeg hørt helt andre navn enn Allbäck, og dessverre mer realistiske.

 

Iom du sier "dessverre mer realistiske" tolker jeg det dithen at det er en tidligere FFK-spiss det er snakk om er, Ringberg kanskje ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 aug 07, 16:27
Opprinnelig postet av Bob Page

Iom du sier "dessverre mer realistiske" tolker jeg det dithen at det er en tidligere FFK-spiss det er snakk om er, Ringberg kanskje ?

Frisk tolkning.  Forstår ikke hvordan du får Costanzas utsagn til å bli en tidligere FFK-spiss i det hele tatt...?

Hva med "en spiller jeg ikke har sansen for"? eller "En spiller jeg ikke hadde hørt om før, men som ser passe bra ut"?  I tillegg skrev Costanza : "helt andre navn" og "realistiske" - flertall, altså.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 aug 07, 16:58
Forsåvidt, men den er da like mye tyngde i den som andre innlegg i denne tråden. Desuten er det jo en del her inne som ikke liker Ringberg..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 19 aug 07, 23:08
Hadde vært konge å fått på plass en meget god spiss før Tromsø-kampen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 20 aug 07, 14:55

Opprinnelig postet av Frodal

Adriano er en grei spiss han,men dersom vi skal blande oss inn i kampen om medaljer neste sesong
så må vi sikte høyere enn Adriano.
Ellers enig i at en ny spiss må være god nå,ikke et ungt talent.

Så vidt jeg har set, og kan vurdere, er Adriano mye mer enn "grei". Jeg synes han ser ut som en potensiell klassespiller som for tiden spiller på et for dårlig lag til å komme fullt til sin rett. Med andre ord en spiller som kanskje kunne være interessant for FFK.

Men det var noe med å våge å kjøpe en spiller som ikke har nådd toppen i sin karriere ennå. Det er et sjansespill. Adriano er bare et forslag, selvsagt vet jeg ikke mer enn noen om han ville blitt en suksess i FFK.

Men det er vel gjerne slik at spillere som allerede har gjort sitt beste i en annen klubb skal kjøpes for store summer på grunnlag av hvor mange mål han har scoret for andre lag, i en slags naiv optimisme om at en slik spiller skal fortsette å score like mye for oss.

Eventuelt må man prøve å finne spillere som kan være den rette typen til å lykkes i FFK, og bli bedre her enn han har vært noen gang før. Man vet som sagt ikke, men jeg tror Adriano kunne vært en slik spiller. At han har et potensiale som ikke kommer fullt til sin rett i Sandefjord er det i alle fall ingen tvil om. På det punktet kan jeg ikke se at det er noe å diskutere en gang.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Fotballfan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 okt 06
Innlegg: 17

Lagt til: 20 aug 07, 15:10

Er det noen her inne som har hørt noe nytt om ev ny angrepsspiller? Snakket med en person som pratet med Morgan etter kampen i Stockholm. Morgan skulle visst nok bli igjen i Oslo for å prate/forhandle med en spiss....


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 20 aug 07, 15:26

Her er det mange som har hørt noe, men ingen som kan si hva de har hørt eller hvor de har det fra. Blir ikke rare diskusjonene av det...

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 aug 07, 16:02
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Her er det mange som har hørt noe, men ingen som kan si hva de har hørt eller hvor de har det fra. Blir ikke rare diskusjonene av det...

Inne på dette forumet kan du ikke komme med rykter,om du ikke har snakket med Morgan eller Grønis og er 100% sikker på at ryktene stemmer. Er du ikke 100% sikker på at det stemmer,får du smake spanskerøret av noen av våre vakthunder

Jeg er selvsagt bare 99% sikker på hvilken spiss som kommer,så da holder jeg kjeft

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 20 aug 07, 18:17
Endret: 20 aug 07, 18:18

Egentlig er det like greit å holde kjeft hvis man likevel ikke har noe å si.

Men jeg har vel skjønt at skjønt klubben(e) har gode grunner til å holde kortene tett til brystet - ettersom interesse for en spiller fort sprer seg om den blir kjent. Da får man plutselig konkurranse om en spiller bare fordi man selv er interessert. Da risikerer man å enten miste spilleren eller måtte betale dobbelt så mye for ham.

Sånn sett er det greit at vi ikke bidrar til å ødelegge for FFK bare fordi vi synes det er gøy å være først ute med et rykte.

Dessuten er det som ofte påpekt av vakthundene som du kaller de på forumet her vanskelig å si at man vet. En spiller kan ombestemme seg i tolvte time, det skjer i blant. Selv om man vet at to klubber er enige om en overgang og at spilleren er enig med klubben og det bare er en formalitet som gjenstår, så vet man ikke at den spilleren kommer.

Et annet aspekt er at vi supportere selvsagt ønsker oss gode spillere til klubben, og blir ivrige og nysgjerrige om noen påstår at de har hørt noe spennende. Hadde det ikke vært for den faktoren så hadde ingen giddet å spre rykter i utgangspunktet.

Men jeg forstår likevel ikke helt hva noen vil oppnå med å skrive på et forum som dette, under skjult identitet, at de har hørt noe men at de ikke kan si hva eller hvor de har det fra. Egentlig er det ganske utrolig at noen gidder, og at noen gidder å bry seg.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 11 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24