Husk meg
Brukernavn
Passord

Sangforslag til kampen mot Tromsø

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 17 aug 07, 00:15
Helt enig i deg Marcus . Hørt det på flere opptakk vi har

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK - Norgesmestere 06!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 17 aug 07, 18:07
Endret: 17 aug 07, 18:09
Opprinnelig postet av Costanza
Det stemmer at det er fritt frem for kanaler å kjøpe rettigheter til enkeltkamper i UEFA-cupen. Har i hvertfall vært sånn tidligere så regner med det er samme opplegg i år. Med andre ord ingen grunn til å skjelle ut TV 2 alene. Dessuten tror jeg ikke det har vært vanlig at norske kanaler har kjøpt rettighetene til kvalifiseringskamper til UEFA-cupen før. Det blir nok straks mer aktuelt i 1. runde (hvis vi trekker en attraktiv motstander) og gruppespill. Men er ikke noen automatikk i at alle våre kamper i Europa blir vist på TV. Ganske tullete av supportere å kreve det egentlig.

Greit nok at de ikke viser den, men når de så viser Brann-kampen mot et eller annet jallalag fra Litauen istedet for en jevn kamp mellom to (forholdsvis) gode lag i en Sverige - Norge duell, så begynner man virkelig å lure. Tror egentlig utrolig mange fler hadde sett den enn Brannkampen... Fordi en sånn duell er interessant for alle fotballinteresserte, mens det nok kun 
er Brannfans og veldig spesielt fotballinteresserte som vil se Brannkampen.
Men det er jo klart at TV2 viser jo Brann uansett.

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 18 aug 07, 16:05

Opprinnelig postet av Marcus
kan jeg bare få si noe -- -
ser på en ffk kamp her nå -- å vi i plankehaugen synger den -- Ole Ole Ole ole Ole Ole Ola
men altfor mange synger  OLE når vi egentlig skal synge OLA  

så det høres ut som vi syger OLE OLE OLE OLE OLE OLE OLE  -- å dette høres tett ut ... 

måtte bare skrive dette

Sikkert masse stress for dere i Plankehaugen, men i steden for denne ole ole osv sangen kan dere ta denne sangen i steden. Bajen har fundert på den, men har den ikke på programmet. Jeg tror vi blir først i Norden. Låta er i hvertfall veldig lik ole ole osv, og den svinger blant disse dresskledde herremenn.

http://uk.youtube.com/watch?v=fONyDesdPKc

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 18 aug 07, 16:32
Opprinnelig postet av Goran Karlsen

Sikkert masse stress for dere i Plankehaugen, men i steden for denne ole ole osv sangen kan dere ta denne sangen i steden. Bajen har fundert på den, men har den ikke på programmet. Jeg tror vi blir først i Norden. Låta er i hvertfall veldig lik ole ole osv, og den svinger blant disse dresskledde herremenn.

http://uk.youtube.com/watch?v=fONyDesdPKc



Det er vel ut å krige sangen vår? Trur det...

Åååååå - Ut å krige, for oss alle, for byen våååår
Å hele laget blør med rød og hvite drakter på
Fredrikstad er derfor helt umulige å slå.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 aug 07, 17:06

Opprinnelig postet av danan2

Det er vel ut å krige sangen vår? Trur det...

Åååååå - Ut å krige, for oss alle, for byen våååår
Å hele laget blør med rød og hvite drakter på
Fredrikstad er derfor helt umulige å slå.

Det er det, men vi sliter med å få den til å sitte på feltet vårt.


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 18 aug 07, 23:40
Endret: 20 aug 07, 21:17
kanskje noen syns at den er for mektig når vi synger den,  heha,  ikke vansklig tekst iallefall     

mwen hvis dere legger merke til det så synger de lizzom den på en litt annen måte enn oss -- så det blir enklere å synge den -- men det er vell bare meg tenker jeg

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3