Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd/etter kampen: FFK - Aalesunds FK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 aug 07, 18:07
1-0 til Aalesund er det første som møter meg etter en dagstur til Preikestolen :(

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 05 aug 07, 18:12
bli overkjørt av ålesund på hjemmebane, blir aldri klok på ffk .......

svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 05 aug 07, 18:13

Noen som har en løsning på problemet med å bruke Vista på tv2 sinde kamper? Står at det er en feil med programmet...lykosrt eller mediaplayer, men det virker på gamle kamper...bare ikke direkte...

Noen som vet?

---------------------------

Trallalla........


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 aug 07, 18:23

For et jævla billig mål. Har sett det utalliga ganger tidligere.Vi fokuserer ikke på andreballene, og er ikke konsentrerte fullt ut.. Aaaarg..Blir irritert!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 aug 07, 18:29
På VG Live står det at Lie står i mål for Aalesund og at han sitter på innbytterbenken. Er det ikke Brown som står i mål? I så fall er det tredje kampen vi får en keeperreserve mot oss som er lysten på å vise seg frem!

ARDIAN GASHI - gratulerer med første FFK-scoring!

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 05 aug 07, 18:29
JAAAAAAAAA!!!!!!!! Ardians første mål!!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 aug 07, 18:30

Herlig! Ser ikke kampen, men skal se målet så snart det kommer på fxt.no.

Hører på radio da..

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 05 aug 07, 18:32
Hvilken radiokanal kan jeg høre den på Lemmy?

---------------------------

Trallalla........


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 aug 07, 18:38

Radio Fredrikstad.

Hvis du ikke er i distriktet, som meg, gå inn på

 http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070805/FFK/70805005/1009/AKTUELT

Og trykk på at du vil høre på nettradio.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 aug 07, 18:44
Vil motstanders 2. keeper for tredje gang på rad bli kåret til banens beste spiller?

Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 05 aug 07, 19:23

2-1, Björköy

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


aaleby

Knøttespiller
Ble medlem: 28 okt 05
Innlegg: 29

Lagt til: 05 aug 07, 20:03
Gratulerer med en 100% fullt ut fortjent seier!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 07, 20:18
Endret: 05 aug 07, 20:57
Uten å ha lest noe i tråden hittil:

1) Herregud for en drøying av tid Aalesund drev på med. Startet allerede 5 minutter ut i FØRSTE omgang!

2) Forferdelig dårlig kamp av Terje Hauge. Helt på egen hånd klarer han å skape de merkelige situasjonene, som en autoritær dommer med fotballforståelse hadde klart å avverge. Men dommeren var like dårlig begge veier, og hadde ingen kampavgjørende feil.

3) Kvisvik mistet virkelig hodet i en periode. Ren idioti å sparke ned Aalesund-spilleren, som overspilte til de grader. Du har faktisk på deg leggskinner!!! Kvisvik hevet seg noe fra forrige kamp, men hadde ingen god kamp, igjen. Helt kjørt etter et defensivt løp - til vill applaus fra publikum. Et par showfinter her og der, men ellers var det tamt. Likevel var han mannen bak den målgivende pasningen til Bjørkøy.

4) Multaharju var helt horribel dårlig i dag

5) Sjøberg følger ikke mannen sin på 1-0.

5) Vanvittig dårlig presisjon i pasningsspillet til tider i dag.

6) Flotte mål av Gashi og Bjørkøy.

7) Tarik er langt unna toppformen, men bedre enn forrige kamp.

8) Synd Gardar ikke scorer på den flotte prestasjonen og avslutningen sin.

9) Det beste laget vant.

10) Deilig med sier

11) FFK er på vei mot toppen i norsk fotball :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 aug 07, 20:21
Liker ikke at spissene våre ikke scorer da, men bra med seier idag som vi måtte ha

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 aug 07, 20:29

Utrolig deilig og viktig med seier idag...

Måtte forresten smile litt da Tromsø scorte mål på overtid mot Start!! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 07, 20:30
Endret: 05 aug 07, 20:31

Her skulle vi ha vunnet med minst tre-fire mål, men spissene er og blir for dårlige.

Synes det er utrolig at Tarik ikke blir byttet ut før og ikke minst at ikke Brian kommer inn.

Kan begynne å lure på hva Anders driver med i hvertfall i forhold til byttene.

Ellers forstår jeg at Fofana får mindre og mindre spilletid, er ikke mye han fikk til i dag.

Men, utrolig deilig med seier.

 

 

 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 aug 07, 20:37

Fikk dessverre ikke fulgt kampen, men har fått et inntrykk etter å ha lest referater. Har sett Jonna og Gashis mål, to perler!!!

Fornøyd med at vi scorer to flotte mål, vinner kampen og tar tre nye poeng. Men misfornøyd med baklengsmålet. Her er det nok en gang tellefeil, og vi gir ikke 100%. Jeg er klar over at vi må forvente baklengsmål, men jeg har sett det for ofte..Litt sånne tendenser som vi har hatt i våre dårligste kamper.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 07, 20:39
Opprinnelig postet av Lemmy
Fornøyd med at vi scorer to flotte mål, vinner kampen og tar tre nye poeng. Men misfornøyd med baklengsmålet. Her er det nok en gang tellefeil, og vi gir ikke 100%. Jeg er klar over at vi må forvente baklengsmål, men jeg har sett det for ofte..Litt sånne tendenser som vi har hatt i våre dårligste kamper.

Korrekt. Baklengsmålet var juniorfeil. Og Sjøberg har ingenting inne i midten å gjøre, for å overlate Aubynn helt alene på kanten.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 aug 07, 20:52
Endret: 05 aug 07, 20:53

Nå var det jammen mye negativt her. Jeg må ha vært på en annen kamp jeg... Vi ser to fantastiske mål. Et Ålesund lag som har kommet til fredrikstad kun for å ødellegge kampen. Og husk folkens da er det jammen vanskelig å spille og enda vanskeliggere å komme tilbake. Jeg synes at gutta gjør en sterk prestasjon når dem kommer tilbake. Trist at vi atter en gang spiller motstanders keeper til banens beste. Men uansett vi vinner fortjent og det eneste som mangler er de to siste trekk. Det kommer forhåpentligvis i form at det endelig løsner for våre spisser eller at klubben kjøper en virkelig bra spiss....

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 07, 20:58
Endret: 05 aug 07, 20:58
Shalalalalalala - Alle sammen for Fredrikstad var sjef, så ikke gi opp den, selv om responsen fra hovedtribunen var ganske laber i dag. Der jeg satt var det omtrent bare jeg og en til som skrek ut for å dra med folka rundt oss, men det bedret seg utover i 2. omgang.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3