Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: UEFA Cup Hammarby - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 30 20

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 14 aug 07, 13:19
Opprinnelig postet av wergis

Det var barnslig sagt Haugen..

Enig med deg wergis!

Den var drøy synes jeg! Det hadde vært akkurat som jeg skulle sagt at hvis han skulle bli syk foran en kamp så håper jeg TV`n hans går i stykker så han ikke får sett det på TV... Det blir for dumt. Ja jeg skulle gjerne vært med til Sverige, men når jeg blir forhindret i det så føler jeg det som et ekstra slag i trynet når mine medsupportere sier at de håper jeg ikke får sett kampen på TV...

VOKS OPP, og bruk et halvt sekund på å tenke på noen andre en deg selv!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 14 aug 07, 13:16

Flott beskrivelse av laget Constanza.

Har spurt før, men ikke sett noe svar. Hvorfor er ikke dette laget seedet?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 07, 13:21
Opprinnelig postet av stjernengutt

Har spurt før, men ikke sett noe svar. Hvorfor er ikke dette laget seedet?


Fordi svenske lag har gjort det dårlig i Europa. Alle norske lag er seedet ene og alene fordi Rosenborg har samlet en masse poeng for oss!

Bulten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 aug 07
Innlegg: 11

Lagt til: 14 aug 07, 13:27

Tifobilder från kampen mot Djurgården

---------------------------

Vii ska våldta era hooror! Vii ska knulla era kor, DRICKA BÄRS! Sätta kuken i en häst, vråla Bajen é ju bäst, och så runkar vi när Bajen tar poääng!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 14 aug 07, 13:28
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av stjernengutt

Har spurt før, men ikke sett noe svar. Hvorfor er ikke dette laget seedet?


Fordi svenske lag har gjort det dårlig i Europa. Alle norske lag er seedet ene og alene fordi Rosenborg har samlet en masse poeng for oss!

 

Ok, da forstår jeg. Tusen takk for svar

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 14 aug 07, 13:33
Rune , det jeg skrev i den andre tråden er ment til etternølere og dem som klarer ikke å bestemme seg. Nå kjenner jeg deg og vet at du ikke er så slem som det står i innlegget ditt. Synd at folk som ikke kan reise får ikke noe TV tilbud ...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 14 aug 07, 13:37

Fy faen enkelte her inne er så jævli dumme i huet!!! Tror folk virkelig at vi som ikke drar ikke gar lyst til å støtte laget???

Jeg og mange med meg har en familie og en jobb å ta hensyn til. Jeg har akkurat hatt 4 uker ferie så kan jeg ikke bare ta fri som det passer meg. Folk må slutte å uttale seg om ting de ikke har greie på. Dette er ikke det samme som å ta en tur til Moss eller noe sånt. Rune Haugen eller hva du heter håper av hele mitt hjerte at du på en eller annen måte går totalt glipp av kampen.....eller får bank av en hammarby supporter 

---------------------------

jorhan


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 14 aug 07, 13:42
Opprinnelig postet av jorhan

Fy faen enkelte her inne er så jævli dumme i huet!!! Tror folk virkelig at vi som ikke drar ikke gar lyst til å støtte laget???

Jeg og mange med meg har en familie og en jobb å ta hensyn til. Jeg har akkurat hatt 4 uker ferie så kan jeg ikke bare ta fri som det passer meg. Folk må slutte å uttale seg om ting de ikke har greie på. Dette er ikke det samme som å ta en tur til Moss eller noe sånt. Rune Haugen eller hva du heter håper av hele mitt hjerte at du på en eller annen måte går totalt glipp av kampen.....eller får bank av en hammarby supporter 

Nå synker jo du akkurat like lavt som han da... Jeg håper de som reiser får en kjempeopplevelse og 3 poeng i sekken! Jeg skal krysse ben og armer for at det går den rette veien! er vel en eller annen nettportal som sender live oppdatering sikkert...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 14 aug 07, 13:49
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Opprinnelig postet av jorhan

Fy faen enkelte her inne er så jævli dumme i huet!!! Tror folk virkelig at vi som ikke drar ikke gar lyst til å støtte laget???

Jeg og mange med meg har en familie og en jobb å ta hensyn til. Jeg har akkurat hatt 4 uker ferie så kan jeg ikke bare ta fri som det passer meg. Folk må slutte å uttale seg om ting de ikke har greie på. Dette er ikke det samme som å ta en tur til Moss eller noe sånt. Rune Haugen eller hva du heter håper av hele mitt hjerte at du på en eller annen måte går totalt glipp av kampen.....eller får bank av en hammarby supporter 

Nå synker jo du akkurat like lavt som han da... Jeg håper de som reiser får en kjempeopplevelse og 3 poeng i sekken! Jeg skal krysse ben og armer for at det går den rette veien! er vel en eller annen nettportal som sender live oppdatering sikkert...

Det gjør jeg sikkert men jeg uttalte meg kun om han ene som var så jævlig bråkjekk. Det er en tendens til at enkelte mener de er så veldig mye bedre supportere enn alle andre. Håper selvfølgelig at alle som reiser får en kjempe opplevelse og jeg missunner dem noe så jævli. Men sånt piss som Rune H kom med er det totalt unødvendig å komme med. God kamp alle sammen bortsett fra 1 stk Rune H....

---------------------------

jorhan


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 14 aug 07, 13:51
Har fri på jobben til fredag, så jeg skal prøve å få bytta den til torsdag isteden. Går det i orden drar jeg rett til Aristokraten og kjøper billett imorra tidlig.

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 aug 07, 13:58
Å skylde på ferie blir jo bare for dumt. Dårlig planlegging heter det.. Jeg hadde ferie forrige uke, men spurte om å få bytta. Så da jobba jeg en dag i forrige uke da jeg hadde ferie, for å få fri torsdag.... Ræva unnskyldninger over hele fjøla

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 14 aug 07, 14:04
Og vips! Da blir det kamp på meg.

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 14 aug 07, 14:11

Opprinnelig postet av Husgutt
Å skylde på ferie blir jo bare for dumt. Dårlig planlegging heter det.. Jeg hadde ferie forrige uke, men spurte om å få bytta. Så da jobba jeg en dag i forrige uke da jeg hadde ferie, for å få fri torsdag.... Ræva unnskyldninger over hele fjøla

Ehh.. Det er ikke alle som bare kan bytte dager eller få seg en ekstra fridag sånn uten videre.. Nå vet jeg ikke hva slags jobb du har, men har du en jobb fra 8-4, mandag til Fredag er det ikke lett å bytte den bort Det er heller ikka like lett å ta seg ferie når man vil, arbeidsgivere og arbeidsplasser er forskjellige BASTA!!!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 aug 07, 14:11
Opprinnelig postet av jorhan

Det gjør jeg sikkert men jeg uttalte meg kun om han ene som var så jævlig bråkjekk. Det er en tendens til at enkelte mener de er så veldig mye bedre supportere enn alle andre. Håper selvfølgelig at alle som reiser får en kjempe opplevelse og jeg missunner dem noe så jævli. Men sånt piss som Rune H kom med er det totalt unødvendig å komme med. God kamp alle sammen bortsett fra 1 stk Rune H....

Hehe, merkelig at det ikke var flere som tok til motmæle egentlig. Det er altfor mange som ikke gidder å lette en finger for og dra bortover. Hvor mange går det på stadion ?? ca. 12.000 ?? Hvor blir folket av ?? 135 har kjøpt billett !!! Ikke kom å si at alle resterende har unnskyldninger for å la være og dra.

Jeg kan si såpass at min mening er at norske seriekamper ikke burde vært vist på TV overhode. Da har supportere lettere for å holde seg hjemme. Så da hadde jeg også gått glipp av flere bortekamper, men det fikk så heller være. Jeg kjenner dessverre altfor mange som ikke gidder å gå på kamp lenger så lenge kampene går på TV, og de unner jeg faktisk ikke en dritt.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 aug 07, 14:14
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av Husgutt
Å skylde på ferie blir jo bare for dumt. Dårlig planlegging heter det.. Jeg hadde ferie forrige uke, men spurte om å få bytta. Så da jobba jeg en dag i forrige uke da jeg hadde ferie, for å få fri torsdag.... Ræva unnskyldninger over hele fjøla

Ehh.. Det er ikke alle som bare kan bytte dager eller få seg en ekstra fridag sånn uten videre.. Nå vet jeg ikke hva slags jobb du har, men har du en jobb fra 8-4, mandag til Fredag er det ikke lett å bytte den bort Det er heller ikka like lett å ta seg ferie når man vil, arbeidsgivere og arbeidsplasser er forskjellige BASTA!!!

 

Jeg jobber 08-16 man-fre.. Er ikke sjefen en big ass, så bør det gå bra. Er  jo ikke hver uke det skjer akkurat


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 14 aug 07, 14:15
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hehe, merkelig at det ikke var flere som tok til motmæle egentlig. Det er altfor mange som ikke gidder å lette en finger for og dra bortover. Hvor mange går det på stadion ?? ca. 12.000 ?? Hvor blir folket av ?? 135 har kjøpt billett !!! Ikke kom å si at alle resterende har unnskyldninger for å la være og dra.

Greit nok, men ikke dra alle over en kam.. Det er heller ikke alle som er like ivrige heller.. For min egen del hadde jeg gleda meg til dette her lenge og var fast bestemt på å dra, men slik ble det altså ikke..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 14 aug 07, 14:20

Opprinnelig postet av SWE
Är det sant att ni är en gammal överklassklubb, Aristokraterna? För här kommer arbetarklass-Bajen från socialgrupp 3 och kör över er!

Jeg mener å huske at navnet Aristokraten stammer fra 70-tallet (eller sent 60-tall). Det var fordi Fredrikstad var den eneste klubben som aldri hadde rykket ned fra den øverste divisjonen siden den ble opprettet i 1948. Mener også å huske at det var en hovedstadsavis (husker ikke hvem) som fant på uttrykket. De siste aristokrater var Skeid og Fredrikstad og når da Skeid rykket ned på 70-tallet, så ble Fredrikstad stående igjen som den siste Aristokrat.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 aug 07, 14:17
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av Husgutt
Å skylde på ferie blir jo bare for dumt. Dårlig planlegging heter det.. Jeg hadde ferie forrige uke, men spurte om å få bytta. Så da jobba jeg en dag i forrige uke da jeg hadde ferie, for å få fri torsdag.... Ræva unnskyldninger over hele fjøla

Ehh.. Det er ikke alle som bare kan bytte dager eller få seg en ekstra fridag sånn uten videre.. Nå vet jeg ikke hva slags jobb du har, men har du en jobb fra 8-4, mandag til Fredag er det ikke lett å bytte den bort Det er heller ikka like lett å ta seg ferie når man vil, arbeidsgivere og arbeidsplasser er forskjellige BASTA!!!

Jeg skjønner deg jeg, men det gjelder  nok ikke alle de som går på stadion. Det er tross alt ca. 12000 på stadion, og da er 135 solgte billetter til denne kampen veldig lite.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 14 aug 07, 14:21
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvor mange går det på stadion ?? ca. 12.000 ?? Hvor blir folket av ?? 135 har kjøpt billett !!! Ikke kom å si at alle resterende har unnskyldninger for å la være og dra.

 

Som du kanskje vet så er det ikke 12.000 som drar på bortekamper. Dette er en midtuke kamp. Om man drar direkte fra jobb med bil så rekker man neppe kampstart, og er hjemme utpå morgenen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 aug 07, 14:25
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvor mange går det på stadion ?? ca. 12.000 ?? Hvor blir folket av ?? 135 har kjøpt billett !!! Ikke kom å si at alle resterende har unnskyldninger for å la være og dra.

 

Som du kanskje vet så er det ikke 12.000 som drar på bortekamper. Dette er en midtuke kamp. Om man drar direkte fra jobb med bil så rekker man neppe kampstart, og er hjemme utpå morgenen.

Selvfølgelig er det ikke alle som drar på bortekamper. Det er ikke alle som går på stadion som jobber heller så bare det er sagt. Mange forskjellige folk på stadion.



Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 30 20

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3