Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen Hockey 07/08

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 apr 08, 09:24

Bjønnes klar for Comet

www.ha-halden.no/artikkel.asp


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 06 apr 08, 15:01
Og etter hva jeg har hørt så fikk han sjukt med penger for å gå til Comet også. På samme måte som Lars Hammerseng gikk til Sparta. De priser norske spillere ut av markedet, og så lenge de holder på slik så håper jeg de handler seg fra hus og hjem.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 07 apr 08, 09:06
Når ballen kommer ned for Sparta, lander den hardt. Kan vise til sist gang de hadde suksess i Eliteserien. Synes ærlig talt dette var en rar avgjørelse av Bjønnes, men da er det vel penga som rår. Minner om at han ikke fikk nok spilletid i en klubb han har vokst opp i, og da spørs det rett og slett om han holder mål. Viktig at Stjernen holder fokus nå, en forbedring fra forrige sesong er alt som skal til for at sponsorene blir fornøyde, men denne fremgangen må komme i takt med oppflyttede juniorer.

---------------------------

-Elsker alle-


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 07 apr 08, 14:50

Helt enig. Håper Weinstock fortsetter arbeidet han har gjort og bygger laget med gode utlendinger og flust med lokale talenter. Og ikke slik Sparta gjør nå, med importsten på importsten. Det har de, som du sier, gjort en gang før. Mener å ha lest at Daniel Wessner fikk rundt 50 000 pr mnd pluss fri leilighet, telefon og bil, og at Hammerseng får snaut 40 000 i mnd. Og de andre spillerne spiller jo ikke for knapper og glansbilder de heller.

Men, tar Weinstock opp noen juniorer henter inn gode spillere og kvalifiserer seg for sluttspillet neste sesong, da skal jeg være fornøyd jeg. Man er jo på god vei til å fylle opp med lokale spillere også med tanke på Gabrielsen og Grotnes sin retur til den røde drakta.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 08 apr 08, 10:12
Stjernen vil ha Morgan

Hva tenker folket om det? Jeg har litt blanda følelser egentlig. Han kan sikkert gjøre en god jobb, og kan sikkert stå i bresjen for Stjernen når det trengs, men samtidig tenker jeg at det må da finnes andre gode lederskikkelser der ute som ikke har blitt dømt for dokumentfalsk.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 08 apr 08, 16:12
Jeg er egentlig ganske så enig med deg, Scout. Han hadde nok gjort en god jobb for Stjernen, tiltrukket seg kanskje noen norske spillere samt fått klubben litt mer ut i nasjonal media og gitt dem litt PR. Men så var det dette med dokumentfalsket da. Men han er jo også lokal da, synes det teller litt også.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 08 apr 08, 16:58

Jeg synes det er en fin mulighet for både Morgan og Stjernen. La Morgan få nye muligheter og legg til grunn det at den saken i Lyn var ikke gjort for egen vinnings skyld. Det teller veldig mye i den store sammenhengen. Morgan hadde ikke  tankene å berike seg selv.

Jeg ønsker Morgan lykke til i Stjernen, og håper at Terje Høili ser mulighetene også her til å bruke penger.

En ny hall og mye morro kan det bli med Morgan og Terje, Henning og Brynhildsen!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 08 apr 08, 21:39
Enig med deg Jonek, men desverre så takka mannen nei.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 10 apr 08, 14:21

Da var Rahm klar http://www.f-b.no/article/20080410/STJERNEN/136454862/1009/AKTUELT

Bedre signering skal du lete lenge etter!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 10 apr 08, 14:58
Så mye skal til for å gjøre meg optimist igjen i hvert fall!!! En knallsignering!!:)

---------------------------

heia heia...


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 10 apr 08, 15:05

Nyydelig. Rahm Rulær!!

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 10 apr 08, 16:36
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg synes det er en fin mulighet for både Morgan og Stjernen. La Morgan få nye muligheter og legg til grunn det at den saken i Lyn var ikke gjort for egen vinnings skyld. Det teller veldig mye i den store sammenhengen. Morgan hadde ikke  tankene å berike seg selv.

Jeg ønsker Morgan lykke til i Stjernen, og håper at Terje Høili ser mulighetene også her til å bruke penger.

En ny hall og mye morro kan det bli med Morgan og Terje, Henning og Brynhildsen!

 



Du har noen poenger der Jonek, men Stjernen kan jo bare glemme Morgan nå.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 apr 08, 16:52

Hjalmarsson ser ut til å være tapt for Sjernen, siden de står et stykke fra hverandre i forhold til det økonomiske.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 apr 08, 16:57
Rahm er klar og tilbake

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 10 apr 08, 17:05

Synd med Hjalmarsson egentlig, vi trenger en tøffing som han i laget.

Men på en annen side ofrer jeg gjerne han og Morgan Andersen for å få se et comeback av Niklas Rahm.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 10 apr 08, 17:13
DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 apr 08, 17:14
Uffe uttalte til Radio Fredrikstad i dag, at nye spillere var på vei inn i løpet av helgen, hvis de takker ja til tilbudene de har fått.

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 12 apr 08, 00:24
Nå går det rykter om at canadieren Chris Dingman samt norske Andre Paulsen er på vei inn i Stjernen.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 12 apr 08, 19:08
Endret: 12 apr 08, 19:12

Opprinnelig postet av MadMax
Nå går det rykter om at canadieren Chris Dingman samt norske Andre Paulsen er på vei inn i Stjernen.

 

Hmm..Andre Paulsen fra hamar? DSa håper jeg heller vi bruker egne ungutter. Han har gjor litt poeng i Kongsvinger, men ikke vist noe på høyere nivå

Om det stemmer med Dingman, er jeg litt ambivalent. Da skal vi ikke være bekymret for å miste Hjalmarsson. Mannen er jo en fighterlegende i NHL, men ettersom reglene har blitt strengere også der, er det ikke plass til han lengre.

Men han ofrer seg for laget, kveld etter kveld.

http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=110643

søk også på youtube Chris Dingman

 

Hva med resten av stallen? Tenker her på de norske som spilte denne sesongen. Hva med Sundt, Navestad,Gerhard Nilsen og Alexander Simensen? Har Westreng kontrakt enda?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 12 apr 08, 20:11
Endret: 12 apr 08, 20:19

Andre Paulsen fra Storhamar og Kongsvinger ja.

Ikke hørt noe spesielt om de spillerne i allerede har. Men det er jo noen som har kontrakt for neste sesong, blant annet David Hnat. En full oversikt over det finnes et sted i tråden her. Men Gerhard Nilsen er lysten på å flytte til Tønsberg hvor kjæresten hans bor eller noe, så jeg tror han er ferdig i Stjernen.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3